Hier is my gedagte vir
Artikel 1: Deelname aan die AO1.1 Deelname aan die Afrikanerowerheid is vrywillig. Daar word wel van deelnemers of lede verwag om 'n registrasieproses te voltooi en amptelike bewys van hul identiteit te kan lewer, in die vorm van hetsy 'n nasionale identiteitsdokument, hetsy 'n geldige paspoort.
1.2 Lidmaatskap of deelname is oop vir alle Afrikaners (sien definisie van 'n Afrikaner in 1.3), ongeag hul huidige woonplek, geloofsoortuigings, stand in die samelewing of politieke oortuigings. Afrikaners wat hulself buite die geografiese gebied Suid-Afrika bevind, word spesifiek hierby ingesluit. Afrikaners mag op enige tydstip by die Afrikanerowerheid aansluit.
1.3 Met "Afrikaner" word verstaan die
algemeen-aanvaarde definisie van dié etniese groep, naamlik diegene wie se voorouers hulle vanuit ons Europese stamlande in Suider-Afrika kom vestig het, iemand wat Afrikaanssprekend is en hom vereenselwig met die belange, gebruike en kultuur van die Afrikaner etniese groep.
1.4 Die Afrikanerowerheid se raad of leierskap mag ander persone na die raad se goeddunke toelaat om deel te neem aan die Afrikanerowerheid, met dien verstande dat sulke persone hulle sal beywer van die belange van die Afrikaners.
My gedagte hiermee is om voorsiening te maak vir die Engelssprekende blankes wat hulle by Afrikaners en die AO wil skaar omdat hulle byvoorbeeld gebuk gaan onder regstellende aksie en misdaad in SA.(Lees my siening oor Engelssprekendes en hulle deelname hier.)1.5 Die Afrikanerowerheid behou hom die reg voor om 'n lid se deelname op te skort of om 'n lid permanent uit die Afrikanerowerheid te skors, sou die lid die reëls van die Afrikanerowerheid oortree.